April, april

Så Anna blev den första som spred glädje till mig och sa att min bild var fin. Tack, Anna!

Solen skiner och idag är det ganska skönt att leva. Det enda ultimata nu vore om vårt trådlösa internet vår trådlöst för mig och inte bara Ewa. Lyx för henne att kunna sitta på balkongen med datorn om hon känner för det.

Har även gjort sista delen av medicinkursen idag, skriftiligt prov om två veckor. Ska nog gå bra, så länge han som rättar provet fattar svenska. Men det blir väl snorska som vanligt när jag skriver. Vi gick igenom hjärt- och kärlsjukdomr idag, då längtade jag lite efter HIA.

Har någon blivit lurad idag då?

Kärlek till er därhemma!

Kommentarer
Postat av: jenny

blev lurad att abbes pappa hade råkat köra på ett litet barn.. =O blev jätterädd! haha inget kul aprilskämt =P

Postat av: jonas

clara/balendejt (vad vill du bli/inte bli kallad?!?)... jag älskar af... host host... inte lurad men du... jag planerar att hoppa på tåget och ta mej till er... vet inte riktigt än... kanske veckan innan "er" natjonaldag...

2009-04-01 @ 19:20:12
URL: http://oddjoneass.blogg.se/
Postat av: Marie

Karlek till oss har borta da?! :(

haha miss you!

Beso

2009-04-01 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback