But don't tell me where the road ends, cause I don't want to know

Min promenad i bilder:


Min mycket flashiga promenad outfit.


Lörenskog är inte bara en ful industrikommun.


Och jag gick och gick och gick. Efter ett tag blev jag stoppad av en man
på cykel som undrade vart snabbaste vägen till bebyggelse var, jag berättade
för honom att jag undrade precis samma sak.


Jag och cyklisten skildes åt utan att bli mycket klokare. Sedan träffade jag
en tjej som berättade vart närmaste vägen till Rasta var. Hon rådde mig
att gå denna vägen. Inte blött alls. Nej, nej.


Jag kom hem, trött och skitigt. Men jag var åtminstone inte kall trots att
jag plurrat ett antal gånger.

Det som tröstade mig efter den lite middlyckade promenaden:


Lila velordress från B-Young Två linnen  från Vivikes. Allt var på tillbud
så jag har bara lite dåligt samvete. Jag tvekade dock inför velourdressen
men när jag lovat mig själv att jag aldrig skulle visa mig utanför dörren
med den kunde jag köpa den.


Tröstmat: pannkakor med rårörda bär. Mums.

Jag ska nu titta på grillad sedan kanske det är dags att sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon....

Kommentarer
Postat av: hanna

vilket äventyr du clara, pannkakorna såg iaf väldigt goda ut. nu blev jag sugen

2009-04-26 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback