Dagens måsten, inte så illa som det låter

Dagens måsten har vart:
- Jobb (jag gillar mitt jobb)
- Möte på jobbet som personlig assistent (kul att träffa de andra och gott med ost och kjeks)
- Promenad
- Disken (det har kanske vart det tristaste idag)
- Plantera blommor på balkongen


Har planterat penseér på balkongen eller stemor som det heter här.


Fashonista även när jag planterar blommor (lila velourdress från B Young
och rosa diskahndskar från Rusta)


Kvällens lyx: hemmagjord potatissallad, rökt lax och paprika.
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

me like dina plasthandskar. en favorit i byrålådan kan jag tänka!

2009-04-28 @ 22:25:11
Postat av: Lisa

Vad fint du gjort! Puss o kram

2009-04-29 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback