Good morning, beautiful

Jag har tre tankar inför natten. Jag börjar helt enkelt med den mest trista.

Jag har ont i magen. Ständigt! Jag tror jag har fått magkatarr. Jag har haft ont i flera timmar nu, imorgon måste jag till apotektet och försöka förklara vad det är för fel på mig. På norska. Det enda jag har klarat idag utan att få ont i magen är avslagen cola och grönt te, fast då hade jag redan ont i magen. Men det blev inte värre i alla fall.

Idag bad min chef söka mig en tjänst, för ordningens skull. Betyder det att jag får den? Yey!!! Okej dte är bara 48,5%. Men då kan jag ta extravakter. Najs med fast jobb, mitt första!!!!!

Mamma och jag pratade i telefonen förut. Mamma ska hålla vårtal på valborg. Alal som har tid, gå dit!!! Jag hörde min mammas tal idag. jag börjde gråta lite men det sa jag inte till henne. Lite nerver är bra inför hennes stora framträdande. Vi finslipade det lite hon och jag, detta kommer att bli kanoners.

Natti, natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ompheratol Rathiopherm (asså jag vet verkligen inte hur det stavas) är fett bra mot magkatarr :)

Postat av: Jossan

Kan lova dig att han var inte så glad att ligga bland korna, bilden är tagen precis innan han börjar bli arg.

2009-04-29 @ 11:47:03
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/
Postat av: tessan

fett fint på balkongen jag blir stolt!! he he john saknar sin moster säger han!! Pussar

2009-04-30 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback