I don't want to be anything other then me

Välkommen till mig och Ewa. Ewa är sjuk och jag trött som få. Jag la mig och skulle sova en stund vid nio och insåg det dumma i det så jag somnade aldrig. la mig istället och spelade quadra pop på mobilen och läste i O jag kunde drömma, Twilight boken. Alltså boken är grymt bra, filmen är grymt bra. Jag som inte trodde att jag var jätte förtjust i vampyrer. Inte riktigt min grej.

Imrogon ska jag hämta Jessica vid tåget på kvällen. Ska även försöka med lite häng med Annika när hon slutat.

Började även grodda mungisar igår. Gott, gott.

Längtar efter besök! :)

I dreamed a dream in time gone by
When hope was high
And life worth living
I dreamed that love would never die
I dreamed that God would be forgiving
Then I was young and unafraid
And dreams were made and used and wasted
There was no ransom to be paid
No song unsung, no wine untasted

Kommentarer
Postat av: Marie

Snart kommer jag! <3

Postat av: Marie

Snart kommer jag! <3

2009-04-21 @ 23:02:59
URL: http://mariecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback