Impossible

Igår kväll när jag skule lägga mig mådde jag så dåligt så att jag var övertygad om att jag had en hemsk sjukdom. Jag var yrslig, jag hade ont i huvudet och halsen. Och så jävla stal i kroppen. ´Sedan insåg jag att det var knaske mer en förkllning eller en pollenkännning. Så när jag kom hem från jobbet imorse så sov jag tre timmar till och nu är jag som en ny människa. Ja eller nya och ny. Men en lite upphottad Clara i alla fall.

Ikväll när jag kommer hem från jobbet ska jag lägga ut lite bilder från grillpremiären. Kallt och blåsigt men jag mat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstod att det var du som skrev det första inlägget, det är nog ingen annan som ens tänker tanken på att ha mig som Livs-coach! :) Vilken br ablogg du tipsade om, fick dock lite prestationsångest, hon verkar ÄNNU MER hurtig än mig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback