Jag ska ingenstans jag bara bryter lite is

Underbar strof i en underbar låt. Om ni tittar på vidoen kan jag säga att jag stod så där nära Lasse, ja kanske lite närmare under den här spelningen. Jga blir lite förälskad i Lasse varjhe gång jag ser honom. Han värmer mitt hjärta. Tack det var premiär.

Har har idag hunnt med att hänge med Georg på förmiddagen och John och Tessan på eftermiddagen. Jag är ledsen för alla som jag dissar när jag väljer att spendera så mycket tid med John. Men jag vill inpränta varjke drag av honom, när jag kommer tillbaka till kalla tomma Norge vill jag minnas hans lukt, hans lilla näsa, hans satt att titta på mig, hans små händer, hans sätt att bli lugn när man sättar honom i bilstolen eller lägger honom mot bröstet. Jag vill till och med minnas när han fiser för det gör han, massor.
Gud välsigne hans små fötter där de går.

Imorgon är det dags för 25 års kalas. Sla bli så himla mysigt att träffa alla i släkten som kommer.  Charles min favoritgubbe kommer ju med. På kvällen är det ungdomsparty som Georg kallade det, så jag ska slagga i Malmköping. Har en idé om att jag ska hinna ta en fika med Sandra sedan på lördagen, får se hur den slår ut.

Och tro mig jag har velat stävja vinden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback