Stuck in reverse

Jag har träffat en Idianda Jones kvinna där jag gjorde mitt prov i läkemedeleskursen idag. Eftersom jag är feg och inte vågar fota henne ska jag beskriva henne:

Hon ha bruna skirstövlar som går till knäna ungefär. Inget konstigt än så länge. Sedan brukar hon ha ett par bruna eller gröna för stora jeans som hänger över stövelkanten lite. Sedan en brun, grön eller svart lite stor tröja brukar hon ha och en väst över. Gärna ett trähalsband. Inte jätte onomalt ä så länge kanske, bara lite safari inpirerad. Men hennes håt, det är premanentat och sedan har hon en skrf i håret, inte så som jag har när jag har scarf i håret. Utan den går rakt över pannan och knuten i bakhuvudet. Hon ser ut som hon kommer direkt från djungeln.  Det konstiga är att hon är receptionist där vi går kursen.

En mycket underlig kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback