This time it's different but it's real

Hur bra är inte Love Story med Taylor Swift? Jag lyssnar fortfarande på den flera gånger om dagen.

Jag sitter och funderar lite här på skillanden på vin och öl. Ja alltdå dkillanden är ju ganska uppenbar. Men jag stör mig lite på det faktum att man smuttar på vin och knäcker en öl. Jag trodde att jag skulle jobba inatt men när jag insåg att jag tänkt fel bestämde jag mig för ett glas vin. Så nu knäcker jag lite vin helt enkelt.

Idag har jag ch Ewa invigt vår balkong och välkomnat våren. Kanske kan jag få lite färg i ansiktet till och med. Vi firar även fem månader i Norge idag. Helt sjukt att fem månader går så fort. 


Delat sovrum är dubbel glädje ... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback