You take me higher

Sitter på jobbet och løkar. Længtar tills imorgon så klart. Ikvæll nær jag kommer hem ska jag packa ner det sista sedan jobba natt. Nær jag komemr hem från nattjobbet ska jag stæda, tvætta och sova. Sedan sitter jag i en bil på ferie till Sverige. Den hær kvællen kommer nog blin en av de segaste i vrældshistoren. Jobba nær det ær lungt och så ska man till Sverige imorgon. Shittans alltså.

Idag har jag och Tessan vart duktiga, vi har sagt upp hemførsækringen. Jag ringde værldens bæsta Lænsførsækringar och sa att jag skulel flytta. Sjælvklart fick jag prata med en fett snygg karl (det hørdes på røden) jag sa upp min førsækring och sa att jag skulle flytta. Ihopp om att sælja en ny førsækring antar jag så frågade han mig om jag skulel flytta långt och inte behøvde førsækring dær. "Nej jag ska flytta hem till mamma" kændes lagom kul att sæga då...
    Vi har æven tittat upp hur vi sæger upp elen, telefon, internet och tv. Sedan ska Tessan adressændra oss med. En riktigt produktiv dag!

(Packat lite  har jag också gjort...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback