Fånga kräftor och lägga i en balja

Om två veckor åker jag hem till Eskilstuna för att fixa en grej till mammas födelsedag och sedan för att åka på kräftkalas hos Tessan och David. Jag längtar hem så. Jag har jobbat sjukt mycket den här månaden känner jag, och mer ska det bli. Jag har två dagar kvar av en sex dagars vecka och på måndag börjar ännu en. Sedan är jag tydigen en livräddare på jobbet för att jag inte kan säga nej så imorgon ska jag jobba 15 timmar och på söndag blir det ungefär tio.

jag ser frem emot att börja jobba 50 % och lönen med. Haha.

Senast jag var hemma på kräftskivan så åt jag endast en kräfta. Vad tänkte jag? Jag tror jag tänkte med på alkoholen. Men den här gången ska det bli ändring. Tror jag...

Så här?


Eller då här??


How do you like it? How do you like it?

Kommentarer
Postat av: Anonym

clara, kräftor är inte mat för människor.

2009-08-22 @ 19:14:52
Postat av: Anonym

och det va jag som skrev så. jag står för det, jag bara glömde skriva namnet.

2009-08-22 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback