Fika och film

På Hammargärdet hade man en grej Fika och film, minns ni det. Man skrev fika och film på tavlan i klassrummet och varje gång klassen hade skött sig en dag så suddade läraren ut en bokstav, och ibland skrev de dit en. Gud vad mysigt det var men så otroligt jobbigt när de inte suddade ut en bokstav. Om jag inte missminenr mig lyckades Tessna och någon kille i hennes klass få dit hela meningen igen efter en stökig lektion. Haha.

Ikväll har jag haft min egna fika och film, fast dte blev inte negerbollar som det alltid var då. idag blev det ost och kex, fett gott. Mn först blev det en Shoppaholics bekännelse i alla fall. En ganska gullig film, men inget som jag kommer minans så där. Just nu tittar jag på The proposal den älskar jag för övrigt.

Jag har hittat värsta bästa sajten där man kan titta på massor av filmer och tv-serier gratis. Till och med Johnny Depps nya ligger ute där. Inte i så bra kvalitet kanske, men det duger helt klart för mig om jag får se dem gratis. Haha. Men nu har jag nått dagens time limit efter att ha sett en och en halv film. Eller så är det min dator som vill jag jag ska gå och lägga mig eftersom jag ska upp imorgon.

Men jag lyssnar alltid på min dator så: God natt, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fika och film var underbar! Jag minns särskilt en gång när vi gick i sexan och hade tjatat oss till att få se Amarican Pie.. Stackars Loa tyckte det var jättejobbigt och sprang generad in i kapprummet!

Postat av: Lisa

Det där med att sudda ut o skriva dit bokstäverna kommer jag inte ihåg, kanske var efter min tid =) Puss o kram

2009-08-07 @ 10:35:48
Postat av: Anna

Hahaha, det finns viss risk att jag kan ha orsakat att några bokstöver skrevs dit ibland :)

2009-08-07 @ 11:24:52
URL: http://annalisjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback