God mogon, eller god middag om man inte är funtad som mig

Imorse vakande jag när Ewa gjorde sig iordning till jobbet, jag hlrdenär Josse ringde tidigt och Ewa frågade varför hon var uppe, jag var fortfarande vaken när hon letade efter kläder, när hon bordsatde ränderna och när hon gick till jobbet. Seda skulle jag bara sova en liten stund till, vilket resulterade i att jag vakande 12.15. Idag komemr ju Hanna och Oskar och jag måste hinna städa lite.

Jag hatar att jag kan sova 12 timmar och mer i ett svep. Alla säger då: Men då behövde du ju det verkligen, Clara.Kanske det, jag vet att jag behövr ohyggligt mycket sömn. Men fan inte så mycket. Och dte värsta är att jag är sjukt mör i kroppen idag, jag är mör i benen och stel i axlarna. Efter en sjukt tung period med 10 dagars jobb på raken med ohyggligt mycket att göra. Så det värsta är nästn att jag bhövde sova ordentligt...

Så vad ska vi äta för smarrigt till kvällsmat med Hanna och Oskar då? Ewa är med hemma. Jessica är på Moods of Norway fashion show med norgens kändiselit som hon skev på fb. Jag frågar mig: Vilken kändiselit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback