I hope you'll have the time of your life

Idag var Georgs första dag i skolan, idag började han ettan i Lydias klass. Jag prtade med honom ikväll, frågade honom hur det var och berättade om min första dag i skolan.
Det enda jag minns från min första dag i skolan är alla föräldrar som står runt väggarna och ser nervös ut.
Det berättade jag för Georg och han berättade för mig att han trodde att föräldrarna var mer nervösa än barnen, han är underbar min Georg.

Han hade suttit med en pojke som hette Lucas, Idas son. Ida är ju typ världens snällaste så jag tänker att Lucas är det med. Sedan hade en också lekt med en annan pojke som han inte visste vad han hette som hjälpte honom när han inte kom upp på skateboardrampen, mycket snäll pojke.
Jag tror att det här kommer gå bra för Georg.


Jag och min bästa Georg

Kommentarer
Postat av: Anna

Coola ni är :)

John har börjat ta trippande steg framåt nu ;)

Postat av: Jossan

Åh Lydias klass är bäst!

2009-08-21 @ 09:30:21
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback