I like you in a dream

Jag är tillbaka, hurra. Enla anledningen till att jag inte bloggat är att jag har jobbat som en idiot och när jag inte har jobbat har jag försökt sova. Jag är ändå ganska nöjda för jag bör få en sjukt bra lön i september...

Jag är även nöjd för att jag för första gången på hur länge som helst lagar riktigt mat idag med, jag har inte orkat lagat mat när jag jobbar så mycket. Ungsgrönsker och stekt kött. Det ser så gott ut, nu är det bara att hoppas på att det smakar gott med. Men det ska bli ändring på mina matlagningsvanor!

Kvällen tänkte jag spendera med att se på He's just not that in to you och äta lite mat. Sedan sova så att jag orkar med morgondagen på jobbet med.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hade du Curry på grönsakerna? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback