Kvällen i bilder

Vinfrossa igår på balkongen med Jessica, super super mysigt. Jag tror att vi behövde hänga lite och prata ordetligt. Vi hann avverka det mesta... Vi skulle ju även planera för när Hanna och Oskar komemr men det får bli lite spontant helt enkelt.


Kvällens sötaste sällskap


Lite räkor och massor med vin. Kan det bli bättre?


Här skulle jag ta kort på hur misgt vi hade det, lyckades sådär. Men mysigt var det.


Najsaste efterätten: Jappmousse.

Nu ska jag och jobba kväll. Jag vet att om de inte har hyrt en en extra ikväll kommer jag och Hanne gå under. Håll tummarna för mig...

Kommentarer
Postat av: hanna

gud så gott!:D

2009-08-11 @ 17:30:27
Postat av: Jessica

Tack för en suverän kväll! <3

2009-08-11 @ 22:40:39
Postat av: Anna

Jappmoussen såg sjukt god ut! Ge receptet till din mammalediga syster så hon har nåt att bjuda på när man kommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback