Men jag avundas er för ni ser nåt' som jag inte ser, ibland känns det som ni lever så mycket mer

Arbetsveckan är slut för mig, jag är lycklig. Det var länge sedan jag var så här trött i både kroppen och huvudet. Jobbet ska föreställa något slags ordnat kaos, mest kaos. Folk som rör till det (inklusive mig). Men idag har vart en rikigt bra dag att avsluta med inför  3-dagars ledigheten med. Jag har haft en riktigt bra lista, hann hjälpa de andra och lära mig att sätta en injektion som vi ska sätta varannan dag. I like, mycket bättre än att sätta fragmin. Det gillar jag inte alls....

Helgen kommer bli så bra!!! Imorgon anländer Hanna och Oskar hemifrån så det blir häng emd dem hela helgen. Inga riktigta planer egentligen. På lördag sa vi spåra på Klimt är planen. Sedan är det något som heter Öya festivalen i Oslo, den kanske man ska checka in. Längtar efter er redan nu!!!

Just nu sitter jag och lyssnar på Hasse och Tage, Stugägare Lindeman.

Jag älskar Lindeman sketcherna, så mycket minnen från när jag var lite och masssor av bilresor med mamma och pappa. En favorit är Hundägare Lindeman och Punkrockare Tindeman Lindeman. Hasse och Tage måste ju typ vart bäst i världen på att improvisera....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lindeman är bäst =) Vi har till med cd- skor med massor av Lindeman =) Puss o kram

2009-08-15 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback