Natten

Jag har jobbat inatt, först väcktes jag av ett underbart fylle(?)samtal från Frida, Cecilia och Martin. "Vi hamnade mitt i ett streetrace, sedan ett till i Ärla. Vad fan är det för människor som går på sådant här sa vi sedan mötte vi NN och NN. Hörde du Clara vi mötte NN. Sedan kom vi förbi streetracet i alla fall och åkte på fest, hämtade Martin där. Åkte för att käka på McDonalds i Strägnäs. Tror du inte att dte var ett jävla streetrace till där?!?! Dessutom var McDonadls stängt så nu ska vi ttill Ugglan..." Verkade som mina vänner var på turné inatt. Wish I could have been there. Haha.

För övrigt drömde jag mardrömmar inatt, om att det sulel vara kaos på jobbet ikväll att de skulel tvinga mig att jobba helt onormala tider för att det var så mycket att göra. Jag känenr mig stressad för att gå och jobba. Herregud.

Men nu ska jag strax hoppa på cykeln till jobbet och det kommer nog att gå alldeles utmärkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback