Norgebesök: Lördag

Lördagen var dte lite sightseen i ett regnigt Oslo och sedan utgång på Klimt.


I september är det valg i Norge, jag passade självklart på att ta kort på Senterpartiets valstuga.


Vi to även en tur och hälsade på Harald och Sonja.


En regning och kall Karl Johann.


Vi testade briller hos Jessica på Brilleland.


Min tunika som jag köpte i Oslo.


På förfest hos Jessica, Oskar var dock inte i form så det blev ett tidigt avslut för dem.


Jo Fredrik och Björnar. Hur norska namn får man ha?


Jessica och Joachim.


Hanne


Espen och Mads.


Svenskarna.


Jessica och Morten.

Natten avslutades med att jag kom hem, tände alla lampor i lägenhten. Väckte inte mina vänner, åt lite sallad och tittade på youtubeklipp. Sedan en cigg och jappmousse på balkongen, det kan man kalla nachtspiel...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love the pics clara! Haha speciellt med grisnäsan :P

2009-08-20 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback