Take me back to the stars

Vi kan ju säga så här. Mitt mantra fungerade inte... Jag somnade och vakande och trodde jag hade sovit till kvällen efter. Om jag kan få skylla på att jag faktiskt har en del på jobbet.

Jag känner mig på underligt humör, kanske för att jag vaknade med sjukt ont i tre fingrar för att jag sovit på dem? Kanske för att jag saknar min mamma och systrar så det nästan gör ont idag? Kanske för att jag önskar att jag kunde hjälpa mamma hemma inför flytten? Kanske för att vi har alldeles för mycket på jobbet? Kanske saknar jag min far? Kanske för att senast jag var hemma så var John en liten bebis, nu kan han gå åt alla håll i gåstolen för utom framåt. Eller så är det bara för att jag har sovit och fortfrande är lite trött.

Mitt underliga humör har lett till en trist blogg och att jag bara ägnar mig åt Greys anatomy för det är ungefär det jag orkar med. Imorgon ska jag ta tag i mitt liv!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ryck upp dig! Det är ändå bara kaos hemma i Husby, var glad att du är i Norge! Och jag lovar att lägga ut massa bilder på både Tessan och John i morgon! :)

Postat av: Jossan

Träffade din mor och moster på Tuna Park idag.

2009-08-20 @ 18:18:18
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback