There's no "I" in team

Jag var nyss glad som en lärka, nu är jag lite pissed igen.

Jag blev alldeles glad och varm i kroppen för att världens bästa sajt lagt ut hela Greys anatomy säsong 5 på sin hemsida så att jag kan titta.

Jag blev arg och kokhet i kroppen då jag insåg att sim-kortet jag fått från tele2 inte kommer fungera förren på fredag. Jag lackar totalt på tele2. Jag kommer aldrig mer använda dem efter detta, jag kommer behålla dme här i Norge eftersom de är mest Sverige vänliga med priserna, annars är de inte särskilt vänliga alls.

Sedan blev jag generad när jag såg bilder som Cecilia tagit på kräftskivan.

Många känslor i omlopp idag tror jag.  Jag tror att jag ska försöka äta något och sedan ta en promenad i solen för att resa hjärnan...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Clara.. Ska du resa hjärnan? hur gör man då? ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback