There's no mening why you should say good bye

Jag har just läst en underbar bok, jag som är en sucker för att ligga och gråta och tycka synd om mig själv och andra passar den boken mig som handen i handsken. Jag har gråtit och skrattat om vartannat.
Jag har läst Min bästa väns dotter av Dorothy Koomsom.



Jag ska inte skriva någon recention här, dte är jag alldeles för dålig på böcker för att göra. Men boken berörde mig, och jag kunde inte släcka lampan före 03.00 igår natt eftersom att den var så bra (eller att jag sov till 13.30 på dagen).

Men boken handlar i alla fall om Kamryn som tar över vårdnaden efter sin bästa väns dotter. Sin bästa vän som hon inte har haft kontakt med på två år på grund av ett svek från bästa vnnen och Kamryns pojkvän. Första dlen av boken fick mig att gå bra, allt skulle liksom gå vägen det var där jag slutade inatt. Sedan andra halvan blev allt jobbigt och rörigt men ändå fint.

Jag vill nog lite att alla ska läsa den här boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback