Took the midnight train going anywhere

Nu har jag ytterligare spenderat lite av mina pengar, eller lite och lite. Jag har bokat biljetter hem till sverige, again. Jag ska hem en helg i september för kräftskiva och lite ordnande till mammas födelsedag. Spännande va?

Sedan bokade jag även biljetter hem till mammas födelsedag. Jag kommer hem torsdag och åker tillbaka måndag. Jag har tänkt att jag ska hinna massor på torsdagen as usual alldeles för mycket. Men jag ska frösöka ringa och smöra för dem på klin.fys så kanske jag kan få mitt hjärteko bokat på fredagen då i alla fall. Sedan den helgen blir det till att fira min underbara mamma som fyller 50 år. Vi ska åka till Norrköping och bo på hotell och kanske en spa-behandling hinns med också. Mysigt, mysigt!

Sitter just nu och lyssnar på Alex Schulmans Sommarprat, han är så himla bra...


Kommentarer
Postat av: Anna

SNYGG SNYGG SNYGG BLOGG!!! :)

Vi har anassat kräftskivedatumet efter dig nu! ;)

På ett villkor; att du fixar desserten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback