You got me into this

Helgen kort summering:

Lördag: Jobbade dag, en riktigt bra dag på jobbet vill jag minnas. Dock en äldre dam som hetsade på mig ch sa att jag inte fattade något, to bad for her. Sedan kom jag hem, jag och Ewa skulel sova och tagga inför kvällen med Jessica och killarna. När vi äntligen skulle sova så ringde de u och var här. Vi lagade tacos, men Hagström han ville ha gryta. Fast han verkade ganska mätt och belåten till slut. Sedan började vi dricka och njuta av livet. Jessica kom och vi lekte massor av lekar. Henkes favorit var Vill du hålla? och Dansk fästning. Jessica ropade på älgen och bestämde sig för att kasta i handduken. Så vi fem andra bestämde oss för att gå till världens loppigaste Rocky. Men vi hade kul, eller jag hade det i alla fall. Klockan fem i söndags morse slört jag mina blå för lite välbehövlig sömn. Efter att jag och Henke väckt halva kvartert med Henkes raggarramsa och Henke och Chrille streaka runt vårt hus...

Söndag: Vaknde alldeles för tidigt, men tack och lov somnade jag om igen. Lite frukost och  sedan och jobba kväll. Jag var lite sliten, men det var det värt. Omar var dock snäll och gav sig själv en killer-lista och jag fick en ganska fin lista jag. Men jag kom ändå inte hem från jobbet i tid...

Idag, måndag: Känns livet ganska bra faktiskt. Jag sov länge. Sedan åt jag en sen frukost. Efter det kom Jessica och hämtade mig, vi tog en regning men vacker promenad ch snackade skit. Den promenaden ska jag ta en vacker dag, så kanse vi kan gå hela utan frysa ihjäl... Sedan mat hos Jessica och Mads och glutta på tv. Helt sjukt att jag inte saknar tv med, jag var beroende av tv:n hemma i Sverige. Nu känns det helt ok att inte ha någon. Skönt att slippa ett beroende...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mysdag! Hoppas du blev varm sen :P

2009-08-31 @ 21:12:58
Postat av: Jessica

Mysdag! Hoppas du blev varm sen :P

2009-08-31 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback