Close your eyes, make a wish

Alltså jag känner mig som jag är 100 år gammal efter den här helgen. Igår kände jag mig helt okej efter att ha fått sova två timmar i min egen säng. Jag älskar dig sängen! Sedan var jag och klippte mig, jag vet inte om jag älskar dte eller hatar det därför lägger jag inte upp någon bild än, men tydligt är dte att jag och frisören hade lite kommunikationsproblem. Berodde det på norskan kanske?

Efter klippningen åkte jag till söndagsöppet på Strömmensstorsenter. Vad skönt att dte inte är så mycket kunder på söndagarna hos optikerna, jag och Jessica hann ha Butger King-picknick i Brillelands trappa och gå igenom det mesta som hände under kvällen och natten.

När jag kom hem så var det dags för Skype-date med Marie. Det var så fint. Det får nog bli en tradition ja... Sedan lagade Ewas underbara mamma middag till oss tre. Kvällen började bli sen och jag var helt slut som människa. Halsen gjorde ont och ögonen klippte.

11 timmars sömn senare och en lugn frukost senare känenr jag mig som en människa. En människa med sjukt mycket träningsvärk, efter vad undrar jag? Klarar jag inte ens en lite fylla nu för tiden? Hur ska det då bli på juldagen???

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är fin! <3

2009-12-07 @ 18:19:17
Postat av: Jessica

Vilka partypinglor vi är, 21 år och fortfarande ingen behärskning. Eller är vi kanske partycrashers? :P

2009-12-07 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback