I wish I was special, so fuckin' special

Jobbig idag idag. Igår kväll när jag kom till jobbet som personlig assistent frågade jag vem som skulel jobba natten, men det är ju du svarade hon då. Hon som jag jobbar hos är underbar och släppte hem mig en timme så jag fick ta en dusch och packa lite kläder.
Men imorse skulle jag ju dårå gå tidigare till mitt andra jobb. Nej men de ringer och väcker mig när jag skulel vart på jobbet för en kvart sedan. Ooops.

Sedan har dage vart kaos, mediciner kvar på kontoret, mediciner som glömdes alltmänt, folk som inte är hemma, ingen som gav rapport. Underbart när dagen väl var slut. Dock jobbad ejag över 45 min, men det kan väl vara okej men tankr på att jag kom 45 min försent.

Ikväll har jag satt upp sådant som skulle vart uppe i lördags, en advetsljusstake och två lysande snöbollar. Mysigt mysigt. Även sitter jultavlan uppe som jag fick av mormor och morfar ¨på posten häromdagen. Mamma skickade mig en en adventskalender på posten. Dock inte med choklad, men den var ljuvlig. Jag ska försöka komma ihåg att ta kort på den och lägga ut.

Ikväll har jag ängnat mig åt att dricka årets glögg. Det var någon som sa till mig att dne inte var god, nej den var underbar!


Jag längtar så otroligt mycket efter att min mamma ska komma. Jag fantiserar om glädjeruset jag kommer få när jag ser henen på tågstationen och får ge henne en bamsekram. Det känns viktigt för mig att mamma får se mitt lv här, på ett sätt är det bra att hon väntade så länge med att komma för att nu har jag verklogen bott in mig här och hur konstigt det än är i Lörenskog hemma nu. 


Min söta mamma julen 2007 i Kittys julklapp.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Mandaringlöggen är Underbar! :)

2009-12-02 @ 22:50:56
Postat av: Sandra

Kommer du hem något i jul? Jag vill träffa dig. =)

2009-12-03 @ 07:02:41
Postat av: Lisa

Då måste jag prova den glöggen =) Vad det gäller glögg med alkohol så är Skogsglögg väldigt gott =) Puss o kram

2009-12-04 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback