Jag vet vem jag är nu, när jag är hos dig

Imorgon är det nyårsafton, jag läste på Aftonbladets hemsida att Scarlett Johanson säger att hon växt ifrån nyår. Jag kan inte annat än hålla med. Nej nu ljuger jag, men däremot så ska jag jobba på nyårsaftonskvällen och natten. Känns faktiskt helt okej, trots at jag är med i planerar tråden på facebook och läser om allt de ska göra.

Mamma sa att hon funderarde på att gå och lägga sig innan tolvslaget i år och jag håller med. Jag vill sova, sova är dte bästa jag vet i alla kategorier. Så kanske om man sove rinte det nya året. Jag vet ju i och för ig att varken mamma eller jag kommer att sova in det nya året men jag kan säga att tanken lockar.

Så nu passar jag på att önskar er en riktigt god fortsättning.


Nyårsafton 2007, den berömda Mamma Hilton festen


Nyårsafton 2008, hos Julia

I år blir det i alla fall städat och lungt på nyår. Känns skönt. :) Och till er andra ta det lungt imorgon, somna inte i någon snödriva när det ska bli så kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback