That's the way I like it

Igår var jag, Jessica och Mads på Backstreet Boys konsert. Vilken nostalgi det är. Otroligt mycket folk också. Jag älskar konserter och se alla fans och inse att man själv ligger i lä.

Här kommer lite bilder från gårdagkvällen:

Jag och Jessica taggar inför konserten.


Såhär ledsna var vi när vi fick sitta och vänta hur länge som helst.


Bakgårds pojkarna


Vi satt ganska långt ifrån, och jätte högt upp. Min puls var väldigt hög när jag gick upp av rädsla av att ramla ner igen och bryta alla ben jag har. Jag är ledsen Oslo spektrum men jag kommer nog inte tillbaka.


Så här bra tyckte vi att det hela var, ingnorera mina ögon bara. De gör lite som de vill ibland...

Sedan fortsatte kvällen i full fart framåt. Ska nog kunna klämma upp några bilder på det med.

Kommentarer
Postat av: Jessica

älska bakgårds pojkarna! De håller fortfarande måttet :)

2009-12-06 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback