We only meet once but once was all it took

Bråda dagar här i Svedala. Jag njuter för fulla muggar. Hänger mest med ayster och John. Träffar övriga familjen med när det hinns.

Kort uppdatering kommer här innan medvetlösheten slår in i alla fall. 
Bilresan hem kräver väl egentligen ett eget inlägg. Jag som hade lovat alla att dte skulel bli många pauser och så fort jag blev trött skulel jag stanna. Men på grund av ett bilhaveri utanför Karlstad blev det att köra resten av vägen hem i ett sträck. Jag vågade inte stanna av rädsla för att inte komma hem.
Det skulle ni med kan jag säga om er bil också tvärdog på en enkelfilig-motorväg. Men hem kommer jag efter tre stopp till, varav två var i en rondell.

Väl hemma så har jag julstädat med Tessan. Vilket inkluderar att pröva lite husmorstips som att hälla coca cola i toaletten och spruta röfvinsvinäger i toaletten så att man inte kan gå in på badrummet. Och att grannarna frågar vad man håller på med då det luktar ända ut på gården.

Julboird med Tina, Per och Jenny. Sovmorgon med John också, jag skulel passa John så att Tessan och David fick sova men när han och jag gick upp vr Tessan och David redan vakna...

Middag med svingoda hamburgare hos mamma.
Julklappsshopping på stan idag. Mormor var med, hon var stressad, mycket stressad. Häölften av sakerna hon skulle köpa fanns inte ens. Men hon införskaffade en underbar julkapp till John.

Ikväll har jag vart hos finaste Sandra och Robert, käkat kina-mat och mysrt med Leia. Även liten tvångshållning av henne eftersom Sahndra tycker dte är otäckt att borsta henne på magen. Där var det skrikfest ör fulla muggar.

Nu ska jag väl sova då Tessan och jag ska försöka ta oss in och handla all mat för jul. På eftermiddagen ska det bakas julgodis. Med Tessans och mitt humör kan det behövas lite energi för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback