Cause I'm always

Jag sitter och läser folks bloggar och blir längtar lite hem. fast de flesta bloggar jag läser ju iofs är ju ine hemma, haha. Men nästa helg när jag kommer hem vilka hänger man med på lördagskvällen då då?

Har jobbat dag idag. Ska nu jobba: natt, lördag dag, söndag dag, måndag dag, onsdag kväll och torsdag dag. Det ska bli skönt att komma hem och vila en stund. Och prata mitt eget språk, jag låter som en jävla töntnär jag pratar, blander nosa och svenska högt och lågt. Och sedan dokumeterar jag ju varje dag på jobbet, på glad amatörnorska.
 
På förmiddagen idag var det så himla fint väder ute så man bara ville ut och nuta, sedan började det snöa, sedan lyste solen, sedan snöade det och nu lyser solen igen. Jag ska strax ta en promenad och hoppas på att solen håller i sig.

So long

Kommentarer
Postat av: hanna

på lördagskvällen äre ju hos jonas, remember;)

2009-02-27 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback