Everyday seems a little longer

Jag är hemma igen, mitt hem är fullt med människor.  Och jag vet inte riktigt vad de har för diskussioner, jag är lite rädd.
Resan hem gick bra, jag satt brevid någon nörd som satt och spelade PSP hela vägen. (jag fick fråga de andra här vad psp hette)

Helgen hemma har vart jätte bra. Torsdagen åkte jag, Lisa, Barbro och Rutger till pappa. Pappa mådde ganska bra, han hade fått en ny rullstol och den passade honom som handen i handsken. Torsdag kväll var det pizzakväll med mma, Lisa, Totte, Tessan, David och A. Fett gott med svensk pizza.

Fredag morgon åkte jag till henne och åt frukost där. Sedan fixade jag tv:n åt morfar så att han sk slippa vara deppad. Lunch intogs i Fyrby innan jag åkte hem och duschade och förberedde mig för eftermiddagen. Eftermiddagen var vacker men sorglig. Hanna sjöng alldeles underbart och allt kändes perfekt. Prcis som K skulle velat ha det.

Lördag var det dags att ta vita blixten till stan och träffa min sötaste Sandra. Vi fikade och köpte skor. Sandra och jag kan inte gå på stan tillsammans utan att shoppa. Sedan kom Tessan och hon och jag åkte till babyproffsen och hämtade ett babypaket. Sedan åkte vi till Lisas och Tottes nya hus, fett stort. Jag ser fram emot Lisas 25-års fest.

Kvällen var det familjmiddag hos mamma. Sedan skjutsade David in mig och Hanna till stan där vi satt igång igång och drack. Frida anslöt senare och vi hann diskutera det mesta. Sedan gällde Harrys där det var sjukt mycket folk men inte så många jag kände. Men Jonas och Julia dök upp. Najs, najs.

Nu ska jag försöka vila lite, Hanna oh jag sov alldeles för lite inatt. Hoppas hon klarade att plugga idag. Hon var lite trött imorse.

åh, så där vill jag att du ska göra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta söndagen på länge,, men tur att man hade två ambitiösa pluggkamrater:) Vi hörs, Kyss!

2009-02-23 @ 15:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback