Hard work, work

Blev så att jag jobbade inatt med då. En kollega messade och frågade om jag kunde ta natten, självklart kan jag inte säga nej... Ja, ja tänk på pengarna. Problemet är det att jag egentligen slutar klockan 08.00 på nattjobbet och börjar det andra 07.45. Måste be att få gå lite tidigare imorgon bitti helt enkelt.
 
Jag lagade riktigt potatismos och fiskpinnar till kvällsmat. Gjorde även en äpplekaka och kokade linser. Imorgon ska jg försöka mig på att göra en linsgryta, vi får se vart det slutar. Jag är väldigt inne på bönor, groddar och linser just nu. Gjorde iordningen en bruk så jag ska kunna grodda mungbönor med. Ska börja imorgon så få vi se hur det utvecklar sig. Jag har alltid en förmåga att skölja för mycket elelr för lite. Så jag är tveksam...

Nej, dags för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback