Hate how much I love you

Jonas aka balendejt åller på och jobbar med en header till mig, det kommer anatgligen bli smashing. Det jag såg nu var bättre än något jag kan göra själv.En gång troddde jag att jag ver teknisk.

Ewa oh jag har gått tillbaka till tvåsamhet. Känns lite tomt. Kändes som att jag och S verkligen började komma varandra nära. Haha. Men tvåsamhet fungerar också, Ewa ligger i sin säng och jag itter på soffan. Vi har just tittat på systrar i jeans andra sommaren. Gullig film. Fick mig att sakna Hanna och Jessica lite. Men de är ju aldrig längre bort än ett telefonsamtal.

Jag pratade med Georg idag. Plötsligt blev han tyst, då frågade jag vad han tänkte på. Underbaraste svaret ever kom.
Jag tycker det är så underbart att höra dn röst nu när vi inte träffas så ofta längre. Åh min älskade lilla Georg, jag saknar dig så mycket. Fatta vilken hjärtekrossare den 6-åringen kommer att bli. Han kan ju snacka i alla fall.

Greek girls don't lose their pants....

Kommentarer
Postat av: jonas

jag fick dom av josefin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback