Helgen med the cowgang



Lycka är att vara tre

Torsdag var dagen D. Hanna anlände, jag och Jessica satte oss i den lilla bilen och for till Lilleström för att hämta vår tjej. På kvällen käkade vi lite mat och hängde. Dags att jobba natt sedan.

Fredagen var bästaste dagen på länge vi träffades i Oslo för lite sightseen. Käkade på Fridays, koillade på slottet och Akerhus fästning.

   

   

Vilken underbar dag! På kvällen var det förferre hos Jessica och Mads. Dit kom även Stein, Joffe och Jocachim. Kvällen ängnades åt att de söp sig fulla och att jag skrattade eftersom att jag skulle upp och jobba dagen efter. Jag var fyllechaffis till  killarna till Lilleström, det första Joachim var att hänga sig på tutan och sätta på varningsblinkern. Jag var nära att krevera. Senare delen av kvällen spenderades på Martin's, jag åkte dock hem när fröken Norge tävlingen drog igång.

Lördag Jobbade dag, Hanna, Jessica och Mads kollade in Strömmens storsenter. Kvällen kom och de kom hit för att käka middag. Sedan gick vi alla fem för att träffa grannen Morten här. Dr var även Joffe, Joachim och Espen som skulle ut på Martin's. Killarna satt igång oh blandade fett goda drinkar. Blev lite karatefylla efter öltratten men då gick jag och Ewa hem och la oss. De andra drog till martin's men Hanna kom inte in så de la sig framför tv istället.

Söndag Upp och jobba igen. Hann dock ej ta farväl av Hanna vilket kändes trist men vi han snacka i telefonen.

Jag är glad och nöjd med helgen och glad att vi hann träffas så mycket även fast jag jobbade! Nu saknar jag er massor!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag fattar vist

2009-02-06 @ 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback