I tought I knew you

Jag sitte och lyssnar på musik från Ewas ipod och hörde nyss take my breath away. Kom och tänka på pappa. Take my breath away är ju soundtracket till En officer och en gentleman. De filmer jag verkligen kopplar till pappa är En officer och en gentleman och Topgun. Två filmer som liknar varandra så otroligt mycket. Lite halvtöntiga filmer faktiskt. Och dte kommer som en blixt från en klar himmel, min tuffa polispappa var en mjukis. Okej dte har jag väl alltid vetat innerst inne, men jag har aldrig funderat över det. 

Jag har vart och handlat. Bra Clara!!! Mål ett avklarat, nu ska jag skala potatis så att jag kan bjuda på riktigt potatismos och fiskpinnar när Ewa kommer hem. Jag är fett trött på pulvermos, Ewas favoritmat. Hon och jag har verkligen inte alls samma matsmak, men det går ändå.


Jag är gald att du ville bli min sambo, hur skulle jag klara Norge utan dig?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag älskar att du gör riktigt potatismos,

men fan vad gott pulvermos är :)

2009-02-11 @ 21:47:26
Postat av: hanna

åh, vill se den filmen !!kommer ihåg att vi sg den hos astrid i sthlm för jättelängesen och jag älsade den typ. kyss

2009-02-11 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback