I will understand

Ikväll ska jag boka biljetter hem en skön käsla att veta att jag är ledig från jobbet i fyra dagar och kan slppa lite hemma. Men det är mycket som ska hinnas med. Jag ska hinna träffa familjen så klart, hoppas jag hinner hänga en del hos pappa. Det blir nog torsdag och lördag. Lördagen ska jag även inhandla lite mat att ta med tillbaka.

Igår var jag sa depp och ville inte ens åka hem. Jag förstod inte vad som skulle kunna bli bättre av det. Men så pratar jag med mamma, Tessan och Lisa i telefon. Och oj vad det ska bi kul att längta hem. Klappa Lill lite på magen, titta på Lisas och Tottes nya hus och hänga med mamma. Hon har lovat att vi ska käka pizza eller kebab på torsdag. Jag saknar kebaben som finns i Sverige, det är inte alls samma sak här. Jag minns inte ens när jag käkade kebab senast.

Jag vill se I taket lyser stjärnorna. Ska vi gå på den när jag är hemma? Någon som är på?

Kommentarer
Postat av: hanna

Clara jag vill jättegärna se den filmen! det får vi boka in. kyss

2009-02-13 @ 23:01:28
Postat av: Anonym

Du ska få ta på min mage hur mycket du vill bara du kommer hem!!! Puss

2009-02-14 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback