I wish I could find a good book to live in

I wish I could fins a good book to live in sjöng Amanda Jensen i en av hennes låtar när jag gick hem från jobbet och lyssnade på min Ipod. Då började jag finula på vilken bok jag skulle vilja leva i. Mitt självklara svar är väl egentligen Stolthet och fördom. Jag vet inte varför men jag är en sådan jävla sucker för både boken och den senare bfilmen, den första filmen fungerar till min stora sorg inte på min dator.

Jag vet inte varför jag älskar Stolthet och fördom så mycket, eller jo det gör jag. Jag är en hopplös romantiker. Det kan man kanske inte tro om mig. Men jag är så himla himla tönt så. Folk skulle typ dö om de såg in i mitt huvud, allt som rör sig i det kommer verkligen inte ut.



Föresten är jag lite kär i alla mina rabetskamrater där jag jobbar som personlig assistent. De är så hinla trevliga och glada allihopa. Jag var på möte där på eftermiddagen och vi fixade först schemat sedan åt vi ost och kex och snackade skit. De är ju underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback