Inatt, inatt

Jag har blivit största fb-nörden. Jag antar att man blir det när man jobbar med att sova på nätterna och är mycket ledig på dagarna. Nu ska jag jobba inatt igen, hon som ksulle jobba inatt kunde inte. Men det är inga problem så länge jag får gå lite tidigare så jag hinner till jobbet imorgon bitti. Jag blev även erbjuden tre vakna nattvakter på lörenskog sykehjem i helgen. Jag ska ta en av dem eftersom att jag redan jobbar hela helgen. Men det vore rätt najs at ta alla men jag tror faktiskt inte att jag skulle palla tre vakna nattpass och två dagpass i rad. Det är tillräckligt krångligt för mig att hitta fram här än då. Utan att vara sömning eller speedad.

Jag har ännu ett mål idag, mål ett var ju att laga en middag, mål två har nu blivit att ka och pant och handla lite mat. Kanske städa lite också. En riktig husmor. Frågan är vad jag ska laga för mat. Vi har inte dirket fett mycket mat hemma just nu. Men fiskpinnar sitter aldrig fel, piskpinnar it is. Räknas en middag gjort på halvfabrikat??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback