It's to late

Jag har jobbat idag, nästan hcken av mig litegranna. Lyckades även reta upp en psykisktsjuk, han ringde dock senare och bbad om ursäkt. Jag var lite nervös där ett tag. Satt även och hängde en stund med en vietnamesisk familj och tittade på vietnamesik tv. Najs, najs. Hjemmesykepleien det kan vara min grej. Haha.

Ska snart och jobba igen, jag är inte skittaggad och jobba nätter när jag är så här trött. Jag är så rädd att jag inte ska vakna om hon vill något. Trist om hon mår dåligt och jag snarkar mig igenom det hela. Jobbigt läge, jg lyckades även en natt vräka ur mig något helt irrelevant eftersom att jag var fett trött och skulle fråga henne om hon ville hosta. Men naj, jag frågade henne något helt annat och fattar inte ens riktigt vad jag frågade....

Jag är gansa skum när jag är trött, jag hittar på och skarvar lite som jag vill. Sedan när jag sovit och minns vad jag sagt får jag snällt förklara att var lite pömsig. Eller tröttmössa som en del säger... Jag minns speciellt en gång, jag ligger och sover på ett ställe mellan Katrineholm och Nyköping och mamma ringer och väkcer mig och frågar mig vart jag är, nej men jag är i Tessans lägenhet i stan svarar jag. Mamma tycker det är alldeles utmärkt eftersom att jag ska till pappa dagen efter. Men jag får ringa henne på morgonen och förklara lägt och att jag inte alls är på väg till pappa, jag är i Katrineholm på väg hem till Stora Sundby.

Helt irrelevant blev dett inlägg just. Jag är väl trött. Ovanligt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback