Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly

Jag sitter och skriver til Ewa på snabbchatten på facebook. Hon hör mig när jag fnissar för vad jag skriver. Jag fnissar jätte tyst, men hon hör mig. Därför borde vi kunna ha en vettig vanlig diskussion, nej men jag skriver på snabbchatten.

Marie, kom hem till mig ska ge dig en stor varm kram!



When you're weary, feeling small,
when tears are in your eyes, i will dry them all;
I'm on your side. when times get rough
and friends just can't be found,
like a bridge over troubled water I will lay me down.

Kommentarer
Postat av: Marie

Clara, jag tar emot kramen med storsta tacksamheten!

saknar dig och vara upptag.. :(



gud vad vi ska hitta pa bus i maj! hohohoho





<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback