Kom kärlek till dem som saknar nån om natten

Ewa pratar med Andrea i telefon. Hon är så lycklig, det gör mig glad. Jag har inte hört henne skratta så här mycket sedan jag vet inte när.

Igår firade vi alla hjärtans dag med att med att käka kött och potatisgratäng. Det var verkligen inte igår. Jaha, älskling, grattis på alla hjärtans dag.

 
Jag sitter och väntar på att Patrik 1,5 ska bli klar, jag har en känsla av den kommer att göra mig ännu mer glad. Och på torsdag ska jag krama min mamma, vet ni hutr lycklig jag kommer att vara då??

Kommentarer
Postat av: Ewa :)

Haha, du var världens bästa dejt på Alla hjärtans dag:) JAHA ÄLSKLING, grattis på alla hjärtans dag då :)

2009-02-15 @ 20:17:21
Postat av: Jossan

Jag kramade din mamma i söndags. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback