Men det var längesen, ja, det var evigheter sen nånting brann, iallafall nära mig

Och om en timme är jag på jobbet igen och jobbar fam tills tre imorgon eftermiddag. Vda skulel jag göra utan jobbet, jag måste skaffa lite kompisar. Haha.

Ewa ligger och pratar med Josse inför imorgon, när Ewa sa vi ses imorgon skrek Josse så nästan jag blev döv. Josse och Chrille komemr imorgon med tre jobbarkompisar från Sälen för att avnjuta Lasse med  oss. Jag har inte ens tänkt på Lasse det har hela tiden kännts så avlägset eftersom det var fett länge sedan vi köpte biljetterna.

Lars Winnerbäck akustiskt på söndag. Fattar ni hur stort det är egentligen?
Du har hittat nån att bli gammal med, jag har hittat nåt att göra tills dess!
Vi måste akta oss för alla bättre förr, å för leda å tristess
Lycka till! Nu är det skymning här i Oslo, vi ska ut å göra byn!
Ring om du vill, å hälsa dom jag känner, håll blicken kvar i skyn!


2008-08-14

Du säger, att vi nått den punkt i livet
när man bli tvingad att förstå
att allt, man tog för givet
och allt, man tog för gott
var nå'nting som man bara fick till låns
Och jag önskar det fanns nå'nting att säga
och gav dig tillförsikt och mod
Men hoppet föds i handling
Det vet jag att du vet
Så kom hem till mig så gör vi nå't ihop

På söndag ska jag glömma all leda och tristess och lyssna på Sveriges och Norges bästa Lasse. Känna förra sommaren innuti mig och bara njuta. Jag hoppas att hoppet föds i handling.

Nightie, night.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hälsa Lasse från mig!

2009-02-28 @ 08:31:33
Postat av: hanna

åh jag får rysningar! lova att spela in lite med cameran om det går!!

2009-02-28 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback