Oflyt

Jag har sådant jävla sjuktr oflyt i mitt liv just nu så att jag vill slå sönder något.

- I fredags natt skjutsade jag killarna till korgen och körde för fort blev fotad av en kamera och förväntar mig att Ewa får en underbar bot till generalshöjden som jag ska betala. Slutsats: Sluta köra för fort och vara snäll och sljutsa på folk.

- I lördags fick jag en varning om att jag skulle hamna hos Norges inkasso för att jag inte hade betalat en räkning. Det trodde jag att jag hade, men nej jag hade skrivit fel IBAN nummer. Vilket leder till en 300 och att det tar tid innan jag får de andra pengarna tillbaka. Slutsats: Alltid kolla IBAN nummer två gånger och låta Ewa sköta räkningarna.

Ewa föreslog häromdagen att jag skulle åka hem och läka själen lite för att jag ver depp. Men om jag fortsätter så här så kommer jag knappast komma hem någonsin igen om jag ska komma ifatt med min ekonomi. Kanske att vi ses till jul om ni inte kommer och hälsar på. Sedan händer massa andra saker som suger med som jag väljder att inte ens gå in på. Jag sulle vilja få en lott av någon och vinna en mille på den. Men då skulle jag väl tappa den.

Men det kan alltid bli värre. Så jag ska väl bara vara glad och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Gumman! saknar dig. olfyt har man ibland. och det vander, tank bara hur det var forsta veckan. blev det inte battre ganska snart kanske?

Tanker pa dig, i maj kommer jag i alla fall och halsar pa <3

2009-02-09 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback