Oh baby, baby

Jag och Tessan pratade igår ganska länge. Jag hittade in nya favoritsida på internet. Nu ska jag bara få Tessan att hänga på den hela tiden.

Idag finns det inte så mycket planer, jag ska prata med min chef om att jag ska kunna ta ledigt nästa helg för en snabbvisit i Sverige. Jag blir nog hemma torsdag till söndag, elelr torsdag till lördag beroende på hur samarbetsvillig min chef är.  Saken är den är att jag har alldeles bra och legitima skäl till att åka hem.

Dagens mål har blivit att laga en riktigt middag. Det har blivit lite mycket mackor på senaste. Och igår var jag och hälsa på Ewa på vivikes, då lev det tårta till frukost. Bara sådant men får göra när man flyttat hemifrån.

Snart fyller storesyster 25 år med, i påsk. Jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Jag vill ge något riktigt klockrent. Saken är den att hon och Totte just införskaffat ett nytt hus så det finns väl ganska mycket att köpa. Kanske en riktigt gräslig tapet.

Igår fick jag kontakt med Marie och mailadesom en tok med henne. Det händer mycket spännande hos henne. Jag blir riktigt avundsjuk när jag läser om värmen och alla äventyr. Saknar henne gör jag med. Men tiden går fort och snart sitter hon här på min balkong. Go Bush!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Intre någon gräslig tapet här inte...har en jättebra önskelisat hemma...innehåller bla tatuering, konsertbiljetter, altandörr osv =) Hoppas verkligen du kommer till oss när du kommer hem!!!! Saknar dig så jäkla mycket!!! Puss o kram

2009-02-11 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback