Rapporter

Från Lörenskog:
Det har snöat igen, trädgårdstraktorn är i full fart utanför och skottar snö.
Jag kokar ris och ska snart äta ris och linsgryta.
Jag tittade nyss på Twilight, kan vara den bästa filmen ever kan inte slita mig, men versionen jag fick hem var så dålig kvalitet så jag var tvungen att leta på en ny. Har cirka två och en halv timme kavr att vänta, jag vill liksom se den perfekta versionen.

Frå Eskilstuna:
Jag läser på Aftonbladet om en kvinna som vart på kvinnokliniken och gjort abort två gånger efetrsom hon fått veta att barnet är en flicka. Kvinnan är uppenbarligen rubbad och nästa gång hon vill göra en abort om det är en flicka hoppas jag att de "misslyckas" så hon blir steril. Sedan hoppas jag att socialen åker hem till henne och hämtar flickorna hon har hemma, för det stod det i artikel att hon hade. Ibland är fan abort mord, om man gör det på grund av könet i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra <3

Ses vi ngt när du kommer hem? =)

2009-02-17 @ 07:17:36
Postat av: Jossan

Jag tycker att det är helt sjukt. Dom måste fan ändra lagen att man inte får göra abort för en sådan anledning som "fel kön".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback