Sail on silvergirl, sail on by. If you need a friend I'm sailing behind

Kollade på The curious case of Benjamin Button självklart grät jag som ett litet barn på slutet. Jga grät även på tåget till Norge när jag läste hennes och folk berättade sina bröllops historier. Där satt jag och snörvlade brevid någon främling över bröllopshistorier. Let's face it, jag är en blödig jävel.

Jag ska hem om två helger igen, min farbror har gått bort och jag ska på begravning. Ska väl bli sådär, men skönt att komma hem och träffa alla i familjen igen. Jag har redan börjat göra upp planer för den här trippen hem med. Mycket att göra när man ska hem som vanligt. Hoppas jag hinner med allt jag vill bara. Och sådant som jag inte vill men måste också.

The mirror on my wall
Casts an image dark and small
But I'm not sure at all it's my relfection
I am blinded by the light
Of God and truth and right
And I wander in the night without direction

So I'll continue to continue to pretend
My life will never end
And flowers never bend
With the rainfall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback