Tvungen

Jag var tvungen att resa mig ur soffan och avbryta mitt väntande på att andra Twilight filmen skulle komma ut då jag googlade på den och insåg att den andra ska just börja spelas in. hur skulledet se ut om jag satt här tills den kom. Det beror väl i och för sig lite på min sambo. Om hon inte visar medkänsla skulle jag se ut som ett litet intorkat skelett. Om hon gör det kommer jag bli stor som ett jävla hus, föreställ er de i dokumentärerna från USA och England. Ewa skulel bli den här mamman i dokumentären som inte inser att hon håller på att göda ihjäl.

Nej jag trasker ner till Ewa jag och kollar vad som händer på Vikvikes, medans jag väntar och hoppas på att filminpelningen ska gå fort, fort, fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback