You know that I will try

Jag sitter och lyssnar på Ewas ipod, lika bra musik som alltid. oftast i alla fall. Jag lyssnade nyss på att fånga en fjäril av Lasse, jag vet inte men det är något med den låten jag inte tycker om. Det är trist, för jag gillar alla andra Lasse låtar jag hört tror jag. Men den ger mig ingenting, texten är jätte fin men inte resten. It makes me sad.

Idag fyller Martin, ja och Cecilias pappa med. :) Grattis!

Jag har inte ringt någon hemma sedan jag åkte hem, eller jo mamma men det räknas inte. Men jag börjar sakna att inte prata med Tessan, Lisa och alla andra. Men jag känner att jag ska hålla ut lite längre, jag kan inte hålla på och ringa hem i tid och otid. Jag älskar dem där hemma men så här ofta pratade jag inte ens med mina systrar när jag bodde hemma. I och för sig har vi just nu sjukt mycket att prata om.

Jag var ju hemma i helgen, hade självklart kmran med mig. Men jag tog endast tre bilder och det är inte bilder för bloggen, de är sorgsna.
Jag försjte dock få T att posa med magen, men där var det tvärstopp. Hon ville inte posa. Men hon får allt tåla att man klappar på den hela tiden så någon måtta får det väl vara. Haha. Men magen är ju så hård, hoppas lilla A har det mjuk och gott där inne. jag kände mig som en ringtig kärring när T hade en glipa mellan byxorna och tröjan. "Tänk på magen T, du har inte bara dig själv att tänka på länge..."

Nej men nu tänkte jag nog glutta lite på Benjamin Button - filmen. Jag ser fram emot den.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Underbart clara :D



Men vad är det där med kungen.. jag är förvirrad som sagt :P



Postat av: Lisa

Du får väl ta kort i smyg på henne o sen lägga ut på bloggen =) Puss o kram

2009-02-25 @ 08:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback