Everyone around think that I'm going crazy

Jag har jobbat lite på en ny header idag. Ni ser ju hur den blev. Jag jhade gjort en skitsnygg, ja eller skitsnygg för att vara jag. Men jag fick inte upp hela den. Så det blev nedederdelen av den. Men det blev ju inte skitfult. Men det ska bli bättre.

jag har vart helt död idag. Var tvugen att vara det efter den jobbiga helgen. När jag gick och la mig igår kände jag knappt fötterna och när jag vaknade imorse var kroppen stel som en pinne. Men jag har vart en sväng förbi Jessica och fyllt på mobilen, betalt en räkning och planerat lite för Hannas stundande besök. Jag längtar så!

Nu ska jag och jobba om en halvtimme. Sedan blir det sova hela natten hoppas för allt vad jag är värd jag hade tänkt städa imorgon om jag får sova...

Kommentarer
Postat av: jenny

Hur gör man ens en header?? jag har aldrig fattat det =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback