Frågor


Ditt äldsta hångel: 31 år.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i: 0
Vad tycker du om kärlek: Nödvändigt ont ibland.
När kramade du någon sist: I lördags.
Kramade du någon speciell person:  Ja, jag sa hej då till mormor, morfar och mamma.
Har du svårt för att bli kär: Ja
När kysste/hånglade du med någon sist: Runt nyår/nyårsdagen
Ångrar du det: Jo, men det kan man väl säga.
Är du singel: Yes in deed
När fick du senast en komplimang: Vet inte
Har du hånglat med någon av samma kön: Hånglat och hånglat...


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Räknas däckat? Då ja.
Playat: Ja tyvärr.
Hånglat med nån riktigt ful:  Ja, haha.
Hånglat med fler än 50 pers: ??
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: Ja...
Gjort något riktigt dumt: Ja ofta.
Gjort något du verkligen ångrar: Japp.
Varit nykter på nyårsafton: Yes, för två år sedan.
Åkt ambulans: Ja i England faktiskt.
Gjort nåt olagligt: Vem har inte det?
Blivit polisanmäld: NO
Slagit ner någon: Nej men jag är bra på att slåss.
Skämts över dig själv: Varje dag va fan.
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja jag tycker så mycket om min familj så att jag älskar dem.
Tar du droger: Nope.
Dricker du: Ja.
Vilka kläder sover du i: Olika.
Vad hatar du verkligen: Jag är en relativt fredlig person.
Varit kär:  Nej inte på riktigt.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej inte på riktigt som sagt.
Är du ensam nu: Ewa sitter här framför mig i sängen.
Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Så klart.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Tessan sover i min svenska säng verje natt. Annars var det väl jag senast.
Såg dig gråta: Datorn, tittade på Green street Hooligans på eftermiddagen.
Fick dig att gråta: Marie när vi sa hej då.
Du gick på bio med:  Mamma, Lisa och Tessan.
Skällde på dig:  Tessan. Du får inte sova på soffan om du inte tvättar händerna!!!!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Ja, som sagt Green street hooligans.
Kramat någon:  Japp. :)
Pussat någon:  Nix pix.
Köpt någonting: Ja mat. :S
Sjungit:  Självklart.
Saknat någon: Ja, alla där hemma. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar dig oxå...funderar lite löst om vi ska komma o besöka dig typ i mars nån gång...har lite mkt att göra innan dess...=/ Puss o kram

2009-01-06 @ 10:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback